poniedziałek, 29 listopada 2010

Pomysł na bloga

Ostatni rok spędzony w Brazylii, o którym więcej można poczytać na moim poprzednim blogu był niesamowitym doświadczeniem. Tak ciekawym i wyjątkowym, że nie wiem czy chciałbym je powtarzać w podobnej formie. Na poprzednim blogu nie pisałem jednak o tym, co mi po nim pozostało. Poznałem wiele wspaniałych osób, nauczyłem się portugalskiego, jednak przez cały ten rok pracowałem tam też jako programista. I ten rok zmienił moje podejście do mojego zawodu i dał mi wiele zapału do pracy i nauki. A konkretnie do stawania się lepszym w tym co robię, może dlatego, że zobaczyłem ile brakuje do najlepszych;)

A tytuł bloga? No cóż, taki właśnie cel widzę w tej chwili.
Ten blog będzie więc tworem wyjątkowo technicznym, jednym z wielu publicznych notatników programistów, które znaleźć można w internecie. Jeżeli ktoś poza mną znajdzie na nim coś interesującego, zapraszam do lektury. Będzie o tym w czym piszę i czego używam, a zatem szarej programistycznej codzienności;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz